Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003.
Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie si/sau Factura Fiscala emisa de S.C. ALL FOR TECH SRL, se solutioneaza la sediul societatii. Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie trimis spre sediul societatii in urma anuntari acestui lucru prin metodele disponibile pe site-ul meilancycling.ro (telefon/e-mail) si respectand instructiunile ulterioare. S.C. ALL FOR TECH SRL ca centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (codul si seria produsului) impreuna cu accesoriile aferente.
Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala si/sau certificatul de garantie dupa caz. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Termenul de garantie pentru Bunul achizitionat de la S.C. All For Tech S.R.L.
Garantia produselor noi sigilate este de 24 luni* PERSOANE FIZICE
Garantia produselor noi sigilate este de 12 luni* PERSOANE JURIDICE
Garantia luminilor de bicicleta a castilor si a boxelor portabile cu bluetooth este de 24 luni*
*Acumulatorii boxelor bluetooth, castilor si a luminilor de bicicleta sunt elemente consumabile si au garantie 12 luni sau un numar limitat de incarcari disponibile.
CONDITIILE CERTIFICATULUI DE GARANTIE
In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.
Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conforrmitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.
Fac obiectul garantiei exclusiv componentele electronice interne ale produsului.
Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: carcasa, suportii de prindere, elementele de fixare.
In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul nu afecteaza mecanismul produsului Cumparatorul primeste respingere de garantie.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);
d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului etc.);
g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a produsului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a produsului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;
h. corodarea carcasei si a curelelor de prindere cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);
i. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, ecran spart);
j. durata de viata a bateriei;
k. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;
b. pierderea certificatului de garantie;
c. Bunul primeste respingere de garantie.
Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:
a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor defecte;
b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.